Retour & bedenktijd

Wij van Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) hopen altijd dat je bij ons het juiste product zult vinden, maar soms pakt iets niet helemaal uit zoals je had gedacht en dan heb je als particuliere klant recht op bedenktijd (herroepingsrecht) en volledig recht op retour binnen 14 dagen. Bij een retour ben je als klant zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retour en dient het product ongebruikt en in ongewijzigde staat te zijn en in de originele verpakking, eveneens in ongewijzigde staat, te zitten.

Recht op retour/bedenktijd geldt niet bij een retour van bestel item, een verpakking met een gebroken verzegeling, speciaal bestelde sieraden incl. alle verlovings-, trouwringen, sieraden met graveerwerk of andere sieraden die speciaal worden besteld en op maat worden gemaakt.

Wij behouden ons het recht om een waardevermindering door te voeren die overeenkomt met de eventuele gewijzigde staat van een product wanneer wij het ontvangen. Als het product vanwege verkeerd gebruik zijn beoogde functie heeft verloren zal er geen terugbetaling plaatsvinden. Voor een volledige terugbetaling moet het product als nieuw kunnen worden verkocht en moet het product met de originele verpakking in ongewijzigde staat worden geretourneerd. Wil je een artikel retourneren, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier

De verzendkosten van de retour worden door jou als klant betaald en je bent zelf verantwoordelijk voor het product bij eventueel retourtransport. Als het product verdwijnt of beschadigd raakt tijdens het retourtransport ben je hier als klant zelf verantwoordelijk voor en behoudt Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) het recht om terugbetaling te weigeren. Wij raden je aan het retourpakket met track & trace te verzenden. In het geval van een terugbetaling wordt het bedrag binnen 14 dagen vanaf de dag dat Scandinavian Jewelry Design (SJD of Sweden AB) het bericht heeft ontvangen overgemaakt. Bij vragen kun je contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier

Heb je per factuur betaald of met deelbetalingen, dan is het belangrijk dat je contact opneemt met KLARNA om eventuele herinneringskosten te voorkomen.

De bedenktijd geldt niet voor zakelijke klanten



SJD of Sweden AB

Box 1039

S-751 40 Uppsala

Zweden

Inloggen

Are you in the right place?

  • Ireland
  • Netherlands
  • Norway
  • Sweden
  • Germany
  • Denmark
  • Austria | DE
  • Belgium | DE
  • Belgium | NL
  • Belgium | FR